Wednesday, October 14, 2009

Dugaan Datang Lagi...

Sejak dua menjak nie, banyak perkara yang berlaku pada diri aku.. Mungkin ini takdir yang telah ditentukan untuk aku.. Tapi kadang kala harus kah kita berserah sepenuhnya pada takdir setelah apa yang berlaku tidak seperti yang kita harap-harapkan.. Mungkin ini dipanggil kehidupan, bila mana kita x selalu berada di dalam lingkungan bahagia, yang akan membuatkan kita alpa dan tidak memandang ke bawah.. Itulah manusia yang selalu alpa, sesuai dengan maksud manusia itu sendiri...

Bukan niat aku nak salahkan apa2 sahaja yang berlaku dalam hidup. cuma mungkin aku ingin mencari sedikit ketenangan dikala hati sedang berserabut.. Entah lah mungkin ada silap dimana-mana yang aku lakukan tanpa aku sedari... Mungkin apa yang berlaku sebagai satu pengajaran tuk aku berfikir..

Terima kasih tuhan kerana tidak melupakan hamba-Mu ini walaupun seringkali hambaMu lupa pada Penciptanya....

No comments:

Post a Comment