Thursday, July 23, 2009

"Cuti" 8 Hari...

Salam..

2nd post 4 today...

Aku dapat "cuti" selama 8 hari dari doc... Aku pun terkejut dia bagi aku "cuti" lame sangat.. Nak suruh aku berenti keje ke ape..huhuhuhu mintak jauh(walaupun aku memang tengah cari kerja baru) hikhik..

Act aku sebenarnya sakit mata.. Sakit nie bukan desebabkan bacteria tetapi virus.. 2 yang aku kene cuti lame coz virus nie senang sangat nk berjangkit... Aku nk g memane pun xleh tp aku belasah jer... Maklum lar hidup bujang sendiri mau ingat lar kan..hahahaha kene cepat2 cari pasangan nie... Ade sesape berminat x?? ooopsssss hikhikhik..

Hurm aku baru abiskan 2 ari "cuti" aku 2... aku dah x tau nk watpe lagi.. Bosannye tuhan jer yang tahu... Ade sesape nk join cuti ngan aku x?? Leh kite pusing2 malaya..huhuhuhu Act aku plan nk balik kelantan tapi ayah aku x kasi plak.. takut aku jadi penyebar virus nie kat sane plak... aduuuyyaaaaaiiii tp btul gak ape ayah aku cakap 2... So abiskan jer lar "cuti" aku nie kat dalam bilik aku nie haaa... buhsan2...

p/s: Sebelum dapat "cuti" 8 ari nie aku dah cuti seminggu so korang kire lar brape ari aku x keje..hahahaha dah setengah bulan x keje... Nasib baik gaji aku jalan...PEACE!!!!!

No comments:

Post a Comment